Bergkunggsnok sökes

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

4
0
Fioplina:
Hejhej! Någon som har en bergkungssnokhona till salu? Eller vet någon som eventuellt kan ha?

5384
4125
Tropfrog:
Testa att lägga in en köpesanons i köp och säljavdelningen.

Mvh
Magnus 

4
0
Fioplina:

Tropfrog skrev:
Testa att lägga in en köpesanons i köp och säljavdelningen.

Mvh
Magnus 

Har gjort de också men tänkte jag testar lägga ut här också:)

5384
4125
Tropfrog:
Jo. För det är ju sannolikt att någon som har en orm att sälja väljer att leta efter potentiella köpare i forumet och inte i köp och säljavdelningen. :)

Mvh
Magnus 

143
241
Greven78:
Såja Magnus, nu ska vi inte vara tråkiga. Om någon gör något som inte passar dig så kan man ibland bara låta det vara. Du måste inte vara med överallt.

Har Fioplina möjligen ett latin på det du söker. Kan bli lite lättare då. Lampropeltis pyromelana kanske.

143
241
Greven78:
Det verkar som att det är Lampropeltis pyromelana knoblochi du söker. Jag har själv haft dem för många år sedan. Jäkligt fina ormar. Tror det var någon i dalarna som sålde sådana för inte så länge sedan. Lycka till med ditt sökande. Mvh Greven.

5384
4125
Tropfrog:
Greven78 skrev:
Såja Magnus, nu ska vi inte vara tråkiga. Om någon gör något som inte passar dig så kan man ibland bara låta det vara. Du måste inte vara med överallt.

Tråkig? Har jag sagt något om vad som passar mig eller inte? Jag förstår inte kommentaren. Vänd dig till TS istället, det är inte jag som ställt en fråga.

Mvh
Magnus 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild