Utställning, reptiler etc.

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

143
241
Greven78:
Hej.

Vill bara berätta att jag, och några kolleger, ska få igång en utställning som vi kallar Orälia jur-utställning. (Svensk översättning blir Inte äckliga djur-utställning). 

På Vellingeblomman kommer detta att ske och då kan man anmäla sitt intresse på vellingeblomman.se om man vill ställa ut sitt terrariedjur. Pris kommer att delas ut och det är besökare som är domare. Häftigaste djur/terrarium samt finaste djur/terrarium är kategorierna. Plats och eluttag är det vi tillgodoser. Samt presentkort till vinnarna.

Detta är ett helt nytt koncept för oss så det vore kul om så många som möjligt skulle vilja vara med. Blir det bra så kommer detta att bli ett årligt evenemang.
Så har du krabbor, spindlar, skalbaggar, vandrande pinnar, ormar, ödlor, grodor etc så är du välkommen. Se bara till så att djuren har det drägligt och bra i sitt terrarium under två dagar.
Jag kommer själv att ta med mig två terrarium med mina trädödlor.(OBS: Jag är inte med och tävlar).

Datum för detta är 28-29 januari samt 4-5 februari. Kort varsel men så här ligger det till.

MVH Greven & Benkan.

Medlem i SkHF
1044
1177
NellyNiklas:
Vi anmälde oss igår. 3 eller 4 mindre terrarium tar vi med oss. (Spindlar och insekter)

Mvh
Niklas

143
241
Greven78:
Kul. Riktigt kul. Hoppas verkligen att det blir en trevlig grej.

Vill även säga att jag hoppas att många kommer och tittar. Tänk lite att det är som en kattutställning men med reptiler och annat i djurväg istället.

Mvh Greven.

20
26
PappaRK:
Vi kommer och tittar nu när familjen blivit intresserad av terrariedjur och mitt intresse åter är tillbaka.

143
241
Greven78:
Ni är välkomna. Se till och ta en blankett och fyll i vilket terrarium som ni tycker är bäst. Hoppas att ni får inspiration till att införskaffa ett, eller flera, nya husdjur. 
Mvh Greven.

Medlem i SkHF
1044
1177
NellyNiklas:
När anmälan gjorts via nätet, skickas det ut något bekräftelsemail?

143
241
Greven78:
Nej det gör det inte. Imorgon skall jag kolla genom mailen. De kommer till kontoret så jag kollar upp med dem hur det ser ut.
Mvh Greven.

36
5
Haanila:
Vart kommer det här vara? (Stad)

143
241
Greven78:
Vellinge, på Vellingeblomman. Mvh Greven.

Medlem i SkHF
1044
1177
NellyNiklas:
Greven78 skrev:
Nej det gör det inte. Imorgon skall jag kolla genom mailen. De kommer till kontoret så jag kollar upp med dem hur det ser ut.
Mvh Greven.

Tack för återkoppling 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild