Vart kan man köpa vampyrkrabbor

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 5

3
2
Discohatt:

www.garnelio.de

dom skickar till Sverige 

5384
4124
Tropfrog:
What!! Jag hittade visserligen inga vampyrkrabbor där. Men typ 50 olika kräftor som är totalt förbjudna att hålla i Sverige. Jag trodde verkligen att så var fallet i hela EU, men tydligen inte.

Bra att veta om någon skulle fånga upp länken och bli sugen på de färggranna skapelserna.

Edit: hittade gesesarma nu. :)

Mvh
Magnus 

36
5
Haanila:
Vad skulle hända om någon beställer de kräftorna som är förbjudna i Sverige? Plockas de i tullen?
Ska inte ha några, bara nyfiken på hur det fungerar. ^_^' 

720
383
Johnexotics:
Haanila skrev:
Vad skulle hända om någon beställer de kräftorna som är förbjudna i Sverige? Plockas de i tullen?
Ska inte ha några, bara nyfiken på hur det fungerar. ^_^' 

Förmodligen dyr böter om du åker fast xD.

39
20
MangeL:
Discohatt skrev:
www.garnelio.de

dom skickar till Sverige 

Jag försökte faktiskt beställa nu och då fick jag bara i checkout att dom inte skickar till Sverige. Gick inte att välja någon fraktmetod.

5384
4124
Tropfrog:
Exakt. Jag tror inte att fängelse finns med i straffskalan.
.
Dessutom så bidrar du till spridningen av kräftpesten i Sverige och utrotningen av vår inhemska flodkräfta vid varje vattenbyte  vilket borde vara en viktigare anledning att låta bli, oavsett hur straffsatsen ser ut.

Mvh
Magnus 

36
5
Haanila:
Ooh, intressant :o Tack för svar!

720
383
Johnexotics:
MangeL skrev:

Jag försökte faktiskt beställa nu och då fick jag bara i checkout att dom inte skickar till Sverige. Gick inte att välja någon fraktmetod.

Kräftor eller krabbor :p

39
20
MangeL:
Johnexotics skrev:

Kräftor eller krabbor :p

Geosesarma sp.

39
20
MangeL:
Discohatt skrev:
www.garnelio.de

dom skickar till Sverige 

Nu fungerade det :) Tydligen strejkar DHL i Tyskland så det fanns inga alternativ för frakt när jag försökte förra gången.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 5
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild