hygrometer eller inte

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

12
0
michaplath:
Hej har både hört att man inte behöver nån hygrometer till ögonfransgecko. Hur är det med det egentligen? Sen behöver jag lite tips på hur man ska få sin ödla att bli intresserad av minidubior? Tacksam för svar.

28
29
Moroten89:
michaplath skrev:
Hej har både hört att man inte behöver nån hygrometer till ögonfransgecko. Hur är det med det egentligen? Sen behöver jag lite tips på hur man ska få sin ödla att bli intresserad av minidubior? Tacksam för svar.

Jag kör en handhållen termometer/hygrometer till min leopardgecko, främst för att mäta luftfuktigheten i grottorna och i luften, det borde väl inte skada att köra med en sådan till en ögonfransgecko också?

280
39
huckerby:
michaplath skrev:

Du känner väl själv om du kan bedöma luftfuktigheten utan hygrometer? Annars är det nog en idé att ha det.
Jag kör oftast utan men har fuktiga terrarium så det är inte svårt att se om det ligger högt eller lågt i luftfuktighet.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild