Söker ny ägare till min leopardgecko

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

1
0
Elias507:

Hej!

Jag ska flytta utomlands under kommande våren 2023. Trots att jag väldigt gärna velat kan jag tyvärr inte ta med min gecko dit. Det är en leopardgecko som fyller 2 år i februari. Ödlan är ungefär lika stor som min hand och är helt tam och underbar. Tycker om att vara ute och umgås, klättra på en osv. Jag har inte upptäckt något symptom eller avvikande beteende under mina två år med ödlan. Jag köpte ödlan från en professionell uppfödare i en djuraffär utanför Göteborg.

Jag har allting som behövs för att ta hand om geckon. Ett stort och bra terrarium, bra UV-lampa, värmematta, massor av inredning till terrariet och automatiska lampor och termostat som gör att både temperaturen och ljuset är anpassat för geckoödlan 24/7. Totalt har jag lagt ungefär 7500 kr för utrustning till min gecko.

Jag vill hitta en bra ny ägare till min kära geckoödla. Jag ber inte om någonting tillbaka, utan jag vill bara hitta någon som vill ta hand geckon. Om någon är intresserad kan man kontakta mig på email: elias.filhage2@gmail.com , och då kan jag skicka bilder och bestämma en tid där ni kan träffa ödlan. Jag bor i centrala Göteborg och kan träffas spontant.

Tack på förhand!

Med vänlig hälsning, Elias

5468
4190
Tropfrog:
Jag föreslår att du lägger in en annons i köp och säljavdelningen.

Mvh
Magnus
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild