Namnförslag Ögonfransgecko

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

10
4
Nathalie23:
Hej har ni några bra namnförslag till en orange dalmatin hona (ögonfransgecko)? Står verkligen still i huvudet så lite hjälp skadar ju inte :)

5468
4190
Tropfrog:
Mona?

Mvh
Magnus 

70
13
Alfredanimalking:
Nathalie23 skrev:
Hej har ni några bra namnförslag till en orange dalmatin hona (ögonfransgecko)? Står verkligen still i huvudet så lite hjälp skadar ju inte :)

Kanske Tina 

121
70
Mirpa:
Nathalie23 skrev:

Perdita (bara för att hon är dalmatin).

28
29
Moroten89:
Nathalie23 skrev:

Mitt första inlägg.
Jag döper mina djur till gamla hederliga namn, kör på samma linje.

Leopardgecko: Gunborg
Sköldpadda 1: Lars-Göran
Sköldpadda 2: Barbro
Guldfisk 1: Christina (Trodde det var en hane först, så hon hette Christer länge)
Guldfisk 2: Leif
Guldfisk 3: Inger

79
83
c0rr1z:
Mina djur heter t.ex Helga, Minnie, Bella, Blue. Ingen specifik "ordning" eller så. Tänker du dig ett "vanligt" namn som t.ex Sara, Stina, Olivia, Hanna osv, eller lite mer speciella/ovanliga? :D

10
4
Nathalie23:
c0rr1z skrev:
Mina djur heter t.ex Helga, Minnie, Bella, Blue. Ingen specifik "ordning" eller så. Tänker du dig ett "vanligt" namn som t.ex Sara, Stina, Olivia, Hanna osv, eller lite mer speciella/ovanliga? :D

Spelar ingen roll, alla typer av namn funkar:)

124
17
Vincentc:
Big Smart/vis man

28
29
Moroten89:
Nathalie23 skrev:

Spelar ingen roll, alla typer av namn funkar:)

Då skulle jag kört på typ "Marie-Louise" eller "Ann-Christine" :D

Medlem i SHF
4045
5096
Jonas_:
Den enda ögonfransen jag haft hette fyndigt nog "Maskara". 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild