Murgecko

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

Medlem i SHF
46
70
DragonHousehold:
Hittar väldigt lite info eller skötselråd om murgeckon. Sett dessa enbart på bild och blev helt kär! 
Nu vill jag veta mer från er som har eller haft murgeckos, jag vill veta allt om föda, beteende, bra att veta ochcera erfarenheter!

5468
4190
Tropfrog:
Kanske inte svar på din fråga. Men jag googlade murgecko och reflekterade på hur otroligt lik jungfrugecko den var. Om det bara är utseendet som lockat dig kanske det är ett alternativ? Den är lätt att hitta till billigt pris, det finns gott om skötselanvisningar och erfarenheter att ta del av, dessutom väldigt lättskött.

Mvh
Magnus 

Medlem i SHF
46
70
DragonHousehold:
Tack för ditt svar. Dock ser det ut som Jungfrun är betydligt smalare än Murgeckon. 

Medlem i SkHF
1065
1217
NellyNiklas:

www.google.com/search?q=Tarentola+mauritanica+care&rlz=1C9BKJA_enSE836SE837&hl=en-GB&sxsrf=ALiCzsbqhUgiVXmjfFDtEVoUHxfeRbqCLw%3A1671485352698&ei=qNegY4SZKq71qwHnrbSADA&oq=Tarentola+mauritanica+care&gs_lcp=ChNtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1zZXJwEAMyBQgAEIAEOgcILhDqAhAnOgcIIxDqAhAnOgUILhCABDoGCAAQFhAeOgkIABAWEB4QyQM6CAgAEBYQHhAPOgsIABAWEB4QDxDxBDoFCCEQoAFKBAhBGABQkDRYnktgs1doAnAAeACAAWqIAfADkgEDNS4xmAEAoAEBoAECsAEPwAEB&sclient=mobile-gws-wiz-serpip=1

går under flera olika namn tydligen. Detta var det jag hittade, men jag misstänker att du bläddrat genom dessa redan. 

Medlem i SHF
46
70
DragonHousehold:

Tack! Hade inte koll på detta! Tar tacksamt emot all info då jag verkligen skulle vilja ha en men vill ha mer info innan jag tar det avgörande beslutet!
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild