Kungssnok uppfödare

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

13
2
Poppy13:
Hej, jag undrar om någon vet några uppfödare av kungssnok, behöver inte vara nära mig, jag är villig att åka en bit för att hämta. Ska skaffa framöver så är inte bråttom, men jag verkar inte hitta några uppfödare. Om ni känner till någon uppfödare av andra arter av snok så får ni gärna skriva dom också.

5384
4125
Tropfrog:
Såna här frågor brukar inte finna svar här på forumet. Det finns inga kommersiella uppfödare i Sverige. Det rör sig mer om hobbyister som tar en kull då och då med några års mellanrum.

Att outa privatpersoner bara för att de tidigare har tagit en kull från någon art känns inte seriöst och jag tror aldrig jag sett det hända här.

Håll koll på köp och säljavdelningen. När folk har leveransklara djur brukar de dyka upp där.

Sen kan du alltid höra av dig till säljare som är på väg till en mässa nära dig. Får de bara tid på sig brukar de kunna ta med det mesta.

Lycka till!

Mvh
Magnus 

13
2
Poppy13:
Ja jag tänkte att det kunde vara så, känns svårt att hitta någon att skriva till bara. Dom flesta som har sålt här eller på andra sidor gjorde det för flera år sedan, har inte sett några nya annonser tyvärr. Brukar dom finnas på mässor? Ska till någon mässa framöver men svårt att veta vad som kommer finnas ju. 

Medlem i GHF
3134
1740
EmanuelKarl:
Kolla in denna tråden. www.terrariedjur.se/forum/thread/12139/1  

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild