Får inte tag i säljare, vad gör man?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

132
15
Jenna91:
Jag försöker få tag i en säljare här på TD, men får inte svar av personen. Annonsen ligger kvar. Står också på personens profil att hem inte varit inloggad sedan 8/1 2022.

Nån som har tips eller kan hjälpa?? 

Medlem i SHF
110
82
do_it:
Har samma problem, det bästa är ju om man har en mailadress eller telefonnummer i annonsen eller i sin presentation.. Det är ju även deras förlust.

132
15
Jenna91:

do_it skrev:
Har samma problem, det bästa är ju om man har en mailadress eller telefonnummer i annonsen eller i sin presentation.. Det är ju även deras förlust.

Ja men precis! Nu får jag inte tag i säljaren, som hade en hel del grejer som jag var intresserad av. Det är lite irriterande. Lägger man upp annons här, och vill bli kontaktad här, varför inte kolla här då och då?

39
40
FreakyGeckos:
Jenna91 skrev:
Jag försöker få tag i en säljare här på TD, men får inte svar av personen. Annonsen ligger kvar. Står också på personens profil att hem inte varit inloggad sedan 8/1 2022.

Nån som har tips eller kan hjälpa?? 

Va heter säljaren på TD? 

132
15
Jenna91:

FreakyGeckos skrev:

Va heter säljaren på TD? 

Ninni

39
40
FreakyGeckos:
Jenna91 skrev:

Ninni

B Ninni Linda på FB 

Medlem i SkHF
389
501
anniemalmros:

Kanske sålde grejerna direkt och inte tagit bort annonsen och nu har hon ingen anledning att vara inloggad längre? 

Tycker det är hyffsat vanligt med annonser som ligger vääääldigt länge utan att användaren är aktiv. Och annonser som är så att säga sålda utan att de blivit raderade. 

132
15
Jenna91:
anniemalmros skrev:
Kanske sålde grejerna direkt och inte tagit bort annonsen och nu har hon ingen anledning att vara inloggad längre? 

Tycker det är hyffsat vanligt med annonser som ligger vääääldigt länge utan att användaren är aktiv. Och annonser som är så att säga sålda utan att de blivit raderade. 

Det är ju mindre bra, varför inte bara ta bort annonsen om det är sålt? 

Medlem i SkHF
403
292
ZDC:

Jenna91 skrev:

Det är ju mindre bra, varför inte bara ta bort annonsen om det är sålt? 

Det kan man ju tycka att folk borde göra, men inget att hänga upp sig på. 
Men personen i fråga är ju inte skyldig dig något och om hon inte svarar så är det bara att gilla läget. 

132
15
Jenna91:
ZDC skrev:

Det kan man ju tycka att folk borde göra, men inget att hänga upp sig på. 
Men personen i fråga är ju inte skyldig dig något och om hon inte svarar så är det bara att gilla läget. 

Nej nej, det var inte det jag menade heller. Bara att det är tråkigt att man ser något man verkligen vill ha, skickar ett pm och inte för svar.

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild