Orm-mat!

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

5
0
Hymn:
Hej! 

Jag vet inte om det har med pandemin att göra, men tillgången på orm-mat har verkligen börjat sina kring våra områden (närke) 

Vi har en kontakt sedan tidigare som vi handlat ifrån, men denne har haft tomt på föda sedan jul. Den enda djuraffären som säljer fryst har också dem börjat få slut och har inga passande storlekar att erbjuda. 

Finns det möjlighet att lista några återförsäljare här?

Tacksam för er hjälp! 

210
109
Norrby89:
Hymn skrev:
Hej! 

Jag vet inte om det har med pandemin att göra, men tillgången på orm-mat har verkligen börjat sina kring våra områden (närke) 

Vi har en kontakt sedan tidigare som vi handlat ifrån, men denne har haft tomt på föda sedan jul. Den enda djuraffären som säljer fryst har också dem börjat få slut och har inga passande storlekar att erbjuda. 

Finns det möjlighet att lista några återförsäljare här?

Tacksam för er hjälp! 

Skulle nog våga påstå att vi har bara en pålitlig källa när det kommer till foder i Sverige och det är Skånereptilfoder. Så är bara att sikta in sig på närmsta mässa och köpa därifrån om man inte har vägarna förbi nere i söder.

Alternativt finns även bomben6 här på terrariedjur men är osäker på om dom också börjar få slut då han inte längre har sina annonser uppe. 

Sen va det en i Jönköping som hade annons uppe som enligt han även sålde mycket till zoo osv men i den lilla kontakt jag hade med han så kändes det väldigt oseriöst (undvek flera gånger på att svara på mina frågor angående hur eventuell transport av beställning skulle lösas ) 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild