Japp, det är dags igen

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

26
5
Sinta:
Känner att det är dags att utöka "kollektionen" men vet inte riktigt åt vilket håll jag ska gå, pga obekväma familjemedlemmar så får dem inte äta insekter, men möss går bra :P

Jag har just nu en KP och en Blåtungad skink. Har du någon idé om vad nästa kan bli? Såklart så gör jag research, jag är inte så iq-befriad

302
254
Bowery:
Inga insekter, ödlor så är väl fransar aktuellt då? 
Ormar går väl med vad som? Funkar möss så antar jag allt fryst är ok, råttor,kyckling,marsvin m.m , så det är väl bara välja och vraka bland ormarna ?:)

26
5
Sinta:
Bowery skrev:
Inga insekter, ödlor så är väl fransar aktuellt då? 
Ormar går väl med vad som? Funkar möss så antar jag allt fryst är ok, råttor,kyckling,marsvin m.m , så det är väl bara välja och vraka bland ormarna ?:)

Fransarna ja! Jag har ju ett terrarium som bara står...hm det var en riktigt bra idé! 

Medlem i SkHF
403
292
ZDC:
fixa till ett terrarium riktigt snyggt och sätt sen in någon trevligt gecko i det, typ Phelsuma klemmeri eller jungfrugeckos

5392
4133
Tropfrog:
Hmm. Kan man håll P klemmeri utan insekter som föda?

Mvh
Magnus 

39
25
Firegecko:
Tropfrog skrev:

Mvh
Magnus 

vet ej men vissa föder jungfrugeckos på enbart cgd

Medlem i SkHF
403
292
ZDC:
Tropfrog skrev:

Mvh
Magnus 

CGD fungerar bra, men är det ett problem med flugor för de obekväma familjemedlemmarna? 

26
5
Sinta:
ZDC skrev:

CGD fungerar bra, men är det ett problem med flugor för de obekväma familjemedlemmarna? 

Japp, inte ens små flugor går. Men så får det vara just nu

173
253
Akesson:
Inga insekter, då vill jag slå ett slag för den oerhört underskattade dabbagamen. Otroligt trevliga arter som käkar grönt och fröer. 
Ta en titt på dessa :)

/Åkesson
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild