Hur ofta ska jungfrugecko äta?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

26
3
lina_0418:
Jag undrar hur ofta man ska ge mat till sin jungfrugecko då jag håller på att läsa mig till all skötsel dem behöver. Kommer att ha Cgd och ibland lyxa till det med någon mosad frukt eller bananflugor.

Medlem i SkHF
403
292
ZDC:
lina_0418 skrev:
Jag undrar hur ofta man ska ge mat till sin jungfrugecko då jag håller på att läsa mig till all skötsel dem behöver. Kommer att ha Cgd och ibland lyxa till det med någon mosad frukt eller bananflugor.

Mina har tillgäng till mat varje dag. 

5473
4192
Tropfrog:
Mina med. Cgd byter jag två gånger i veckan. Bananflugor släpper jag in 3-5 ggr i veckan.

Mvh
Magnus 

26
3
lina_0418:
Tack för svaren! Det underlättade att få veta det. Men tex insekter ska dem få det varje dag också eller mer typ bara ha det som lite lyx nån gån i veckan

26
3
lina_0418:

lina_0418 skrev:
Tack för svaren! Det underlättade att få veta det. Men tex insekter ska dem få det varje dag också eller mer typ bara ha det som lite lyx nån gån i veckan

såg nu att ja hade fått svar på frågan

5473
4192
Tropfrog:
Inte egentligen:). Jag svarade bara hur jag gör ;). Det finns många som håller jungfrugeckos enbart eller nästan enbart på cgd.

Mvh
Magnus 

26
3
lina_0418:
Tropfrog skrev:
Inte egentligen:). Jag svarade bara hur jag gör ;). Det finns många som håller jungfrugeckos enbart eller nästan enbart på cgd.

Mvh
Magnus 

Oki tack 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild