Någon som föder upp möss nära Katrineholm?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

9
0
Trollisen:
Hej! Jag undrar om det är någon runt Katrineholm som föder upp och skulle vilja sälja några pinkies?

5392
4133
Tropfrog:
Låter som något för köp och säljavdelningen.

Mvh
Magnus 

9
0
Trollisen:
Ja jag vet, jag har kollat där men hittade inget. Så tänkte att det var värt ett försök att kolla här också. Har dessutom lagt upp en egen annons om det:)

210
109
Norrby89:
Trollisen skrev:
Ja jag vet, jag har kollat där men hittade inget. Så tänkte att det var värt ett försök att kolla här också. Har dessutom lagt upp en egen annons om det:)

kan nog garantera att dom olika reptilgrupperna på FB kommer ge dig mycket snabbare svar än här =)

5392
4133
Tropfrog:
Det beror förstås på om man vill ha ett ideellt forum som drivs av likasinnade eller om man vill ha multinationella företag som samlar så mycket data de kan från sina användare i vinstsyfte.

Jag har bestämt mig för det första. Det är upp till var och en att välja vad de tycker är bäst  men jag är inte inne på Facebook och försöker att omdirigera folk till terrariedjur.se och ser gärna att de som bestämt sig för att Facebook är den bästa kanalen låter bli att vara här och omdirigera trafik till dem.

Här på terrariedjur.se finns massor av kunskap, erfarenhet och aktiva inom hobbyn. Om det är någon som föder upp möss till försäljning i din närhet här så kommer du att få svar på din annons. Om du vill diskutera djur och skötseln av dem så finns det många kunniga som gärna delar med sig av sin kunskap och erfarenhet i forumet.

Mvh
Magnus 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild