Grön leguan

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

1
0
M_S_Reptiles:
Hejsan alla reptilälskare! 
Nu är det såhär att jag startade En youtube kanal för någon månad sedan där jag lägger upp allt möjligt. Men nu har jag ett nytt koncept jag tänkt köra då vi har lite olika reptiler bland Annat en grön leguan hona.
Min plan är att lägga ut en video om varje djur med information om djuren, ursprung, beteende m.m! Och den första ut är våran leguan och vill gärna ha tips av er vad ni kanske tycker är viktigt att tänka på med leguaner exempel. Eller vad ni har för erfarenheter av dom eller om det är något annat ni vill framföra om just grön leguan :) 

1253
476
leedragon:
M_S_Reptiles skrev:
Hejsan alla reptilälskare! 
Nu är det såhär att jag startade En youtube kanal för någon månad sedan där jag lägger upp allt möjligt. Men nu har jag ett nytt koncept jag tänkt köra då vi har lite olika reptiler bland Annat en grön leguan hona.
Min plan är att lägga ut en video om varje djur med information om djuren, ursprung, beteende m.m! Och den första ut är våran leguan och vill gärna ha tips av er vad ni kanske tycker är viktigt att tänka på med leguaner exempel. Eller vad ni har för erfarenheter av dom eller om det är något annat ni vill framföra om just grön leguan :) 

uttrymme och att de slutar käka om det inte är varmt nog

5474
4192
Tropfrog:
Att det inte är ett nybörjardjur. Att det bara är personer med mycket utrymme, kunskap, tid, tålamod och erfarenhet som bör ge sig på dem.

Att det blir ganska så dyrt med rätt mat lampor och värme.

Att de flesta gröna leguaner i fångenskap dör innan vuxen ålder pga ägare som inte förstod hur stora de blev eller inte hade rätt kunskap. 

Jo, det kanske låter negativt. Men det är bättre att folk vet vad man ger sig in på innan så kanske färre djur dör i förtid.

Mvh
Magnus

168
100
Sockerfar:
Att kräver extremt hög luftfuktighet att dem tar skada vid för låg. variationen Av föda(tänker på grönsaker) som är väldigt kostsam och som tropfrog skriver.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild