Vart köper ni terrarium?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

6
4
ilygecko:
Hej, 

Vart köper ni era terrarium som inte är väldigt dyrt med hög frakt? 

5392
4133
Tropfrog:
På mässorna.

MVH
Magnus

Medlem i SkHF
403
292
ZDC:

Jag letar regelbundet på begagnat marknaden och majoriteten av mina terrarier har jag köpt begagnade till väldigt bra priser.

Senaste klippet var 7 styck Herptek i olika storlekar. 

210
109
Norrby89:
Begagnat, har fyndat både på blocket och fb, även här men känns otroligt mycket svårare att göra fynd här tyvärr. 

Kräver visserligen att man har tillgång till bil men på blocket så hämtade jag tre stycken terrarium modell 180x60x60 i bra skick för en back power King, hade inte min Suzuki wagon varit så otroligt liten så hade jag utan tvekan fått med mig ett gäng till ^^

På fb så fick jag tag på 8st 80x60x60 terrarium utan glas gratis som står i källaren å samlar dam =)

Så det går men man måste ha tålamod och tillgång till bil som inte är en sedan ^^

496
213
David:
Begagnat, eller bygger själv. Har aldrig köpt nytt tror jag. 

10
4
Pei:
Absolut privat här på sidan faktiskt beg. Men är man händig kan man bygga själv av akvarium och glasmonter Från second hand om man är lite händig eller någon händig kompis m.m. Finns många bra tips bilder om byggen m.m här på sidan. Min syster beställde ett terrarier från terrarier någonstans utanför Ljungsbro  i Linköping han har även tillbehör termometrar m.m prisbedömningar avstår jag. Men kvalitén är bra. Ja köpa på mässor va inte det bästa i dagsläget ? 

Medlem i SHF
294
662
viper66:
Bara att köpa nytt. Det kostar att ha hobbys

94
75
Nina_Fiji:
Terrariumbyggarna för trä terrarium och RB för dom i glas.

10
4
Pei:
viper66 skrev:

Det stämmer inte med ditt uttalande tyvärr du har sjunkit tyvärr. Vilket gör färdigt för 200 arter att köpa nytt. Berätta ditt standard utlåtande. 

10
4
Pei:
viper66 skrev:

Vet vem du är tyvärr lite låga tillägg sedan några år.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild