Billigaste hemsida som säljer dimmer termostat

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

17
7
timtintin:
Tjo

Letar efter den hemsida som säljer dimming thermostat billigast för värmelampa. Utländska som svenska sidor. 

5475
4193
Tropfrog:
Det beror nog på vilken modell du letar efter. När jag letade termostat till mitt terrarium för några år sedan så var krypdyrsiden billigast på den modellen jag ville ha. Det är möjligt att kronkursen ställer till det idag.

Som läget ser ut just nu på halvledarmarknaden skulle jag slå till direkt. Det är högst sannolikt att priserna ökar framöver.

Mvh
Magnus 

17
7
timtintin:
Tropfrog skrev:
Det beror nog på vilken modell du letar efter. När jag letade termostat till mitt terrarium för några år sedan så var krypdyrsiden billigast på den modellen jag ville ha. Det är möjligt att kronkursen ställer till det idag.

Som läget ser ut just nu på halvledarmarknaden skulle jag slå till direkt. Det är högst sannolikt att priserna ökar framöver.

Mvh
Magnus 

Tropfrog skrev:

Mvh
Magnus 

Ser många som rekommenderar den butiken men tycker den är dyr, deras billigaste modell av dimmer termostat blir 839 svenska kronor med frakt

17
7
timtintin:
Så en gissning blir att cyberzoo blir billigast? Med tanke på hur annan elektronik kommer skena i pris och leverans problemen som kommer fram över lär jag slå till rätt så snart vill slippa stressen också med att köra med ett dimmer uttag. www.cyberzoo.se/sv/articles/2.390.18820/habistat-dimming-thermostat-high-range-svart-600-w

17
7
timtintin:
Är detta en dimmer termostat? Omöjligt att förstå sig på Amazon texter som grötig wish. Hittade en engelsk Youtube video som jag tror är för denna och han använder det för skäggagam? www.amazon.se/dp/B005OJ7MGC/ref=cm_sw_r_cp_apa_glt_i_0G6P122HR4HMH95M2BRE

5475
4193
Tropfrog:
Är det enbart billigast pris och inga krav på kvalitet och/eller service du är ute efter?

Jag har aldrig hört någon prata gott om trixie. Faktum är att jag inte hört mycket alls vilket är konstigt. Klarar man leverera kvalitet till lågpris så borde många ha gott att säga om dem. Utan att veta säkert så skulle jag själv anta att det är ren skit.

Kan man ringa Amazon och få kompetent hjälp kring produkterna eller sina djur om man upplever problem?

I övrigt är det inte jättesvårt att ta reda på om termostaten är dimmbar:

letmegooglethat.com/?q=Trixie+76124+termostat

Mvh
Magnus 

16
8
Pageup:
Förstår smidigheten med en dimming thermostat. Själv köpte jag dimmers från biltema för typ 89 kr. Mäter ju ändå temperaturen med ir-läsaren. Tycker det funkar bra fast det inte blir helt automatiserat 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild