Foder! Både förslag och frågor

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

28
6
SamuelS:
Hej allihopa! Hoppas ni har en bra dag! Jag har en stor collection av reptiler och nästan alla äter insekter, har halsbandsleguaner leopard geckos ögonfransar jungfru geckos och en super hungrig stäppvaran:) Jag avlar mest foder själv och det har gått super bra hittills, jag har en stor farm med zofobas mjölmask och en medelstor dubia låda med avels djur nu har jag också börjat ASF rats och syrsor. Matar mycket mer dubia och syrsor än de andra arterna. Pga min stora samling så har jag nästan alltid slut få foder dubia och syrsor. Om ni behöver hjälp kring zofobas mjölmask eller syrsor så pm gärna så svarar jag på det jag kan.nu kommer frågan... finns det några andra lätavlade foder djur som inte blir en pest? Jag vet riskerna med både mjölmask och syrsor men det har blivit ett undantag:) så kom gärna med förslag om ni kan komma på något:) helst något som avlar bra men inte lika bra i rumstemperatur, tack i förhand! MVH Samuel
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild