Komodo djurbutik

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

28
6
SamuelS:
Hej jag har inte hittat någon som säjer att komodo djurbutik är dåligt. Jag har lite svårt att hitta information om stället, jag har köpt en skäggagam som visades ha parasiter. Köpte också en leopard gecko där och det var som man kallar hot female eller en super aggressiv hona bara. Jag har också set att ägaren har 3 skäggagamer i ett 12.60.60 en av dem silkyback och den såg döende ut, han har också flera kungspyton ungar i ett väldigt litet terrarium. Har därför bestämt mig att inte köpa där mer och jag skulle vara försiktig med att köpa djur där enligt vad jag har sett och mina köp där. Om någon har information om detta hör gärna av dig MVH Samuel

1245
473
leedragon:

SamuelS skrev:
Hej jag har inte hittat någon som säjer att komodo djurbutik är dåligt. Jag har lite svårt att hitta information om stället, jag har köpt en skäggagam som visades ha parasiter. Köpte också en leopard gecko där och det var som man kallar hot female eller en super aggressiv hona bara. Jag har också set att ägaren har 3 skäggagamer i ett 12.60.60 en av dem silkyback och den såg döende ut, han har också flera kungspyton ungar i ett väldigt litet terrarium. Har därför bestämt mig att inte köpa där mer och jag skulle vara försiktig med att köpa djur där enligt vad jag har sett och mina köp där. Om någon har information om detta hör gärna av dig MVH Samuel

Inte haft några problem där, har köpt från de sen si 2008. Han födder up sina skäggagamer. Hur aggresiv en hona är talar inte om vad är det för kvalitet på butiken. sist jag var där så var hans skäggagarmer i nåt nära 120 och inte 12x60x60.

Har du köpt djur med parasiter så prata med han och lös det, han undviker inte folk eller är på något sätt svårt att komma i kontakt med. Jag köper fortfarande av honom och kommer att fortsätta med det.

28
6
SamuelS:
leedragon skrev:

Inte haft några problem där, har köpt från de sen si 2008. Han födder up sina skäggagamer. Hur aggresiv en hona är talar inte om vad är det för kvalitet på butiken. sist jag var där så var hans skäggagarmer i nåt nära 120 och inte 12x60x60.

Har du köpt djur med parasiter så prata med han och lös det, han undviker inte folk eller är på något sätt svårt att komma i kontakt med. Jag köper fortfarande av honom och kommer att fortsätta med det.

Okej tack för info jag menade 120.60.60

1245
473
leedragon:
SamuelS skrev:

Okej tack för info jag menade 120.60.60

Bra att kolla upp det där innan man skriver det. det är en jävla skillnaden på 12x60x60 och 120x60x60.

28
6
SamuelS:
leedragon skrev:

Bra att kolla upp det där innan man skriver det. det är en jävla skillnaden på 12x60x60 och 120x60x60.

Jag vet men jag skrivde fel, men även 120.60.60 är väl för lite för 3 skäggagamer

1245
473
leedragon:

SamuelS skrev:

Jag vet men jag skrivde fel, men även 120.60.60 är väl för lite för 3 skäggagamer

Det var ingen konstigt med dem de gångerna jag varit där.

28
6
SamuelS:
leedragon skrev:

Det var ingen konstigt med dem de gångerna jag varit där.

Okej

302
254
Bowery:
SamuelS skrev:

Tycker också det känns väl litet.
150x80 vore rimligt 

Medlem i NHF
164
119
Draknastets_Reptiler:
Jag har köpt både djur och foder av honom. Aldrig haft några problem.

25
20
Dilless:
SamuelS skrev:

Aldrig haft några problem med honom, och han tar väl hand om djuren och kunder. Han tar även in djur från folk som r ex den där silkyn som du nämnde, som han räddade livet på då den var undernärda och sjuk.
 Har själv varit i hans butik när du har kommit och frågat om en drös med råd och hjälp ?
Tänk lite innan du ba skriver ut om folk, eller fråga dem själv varför de går i terrariet tillsammans eller varför silkyn (som är en rent genetiskt sätt keff morf) ser sjuk ut?
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild