Arken Zoo Ystad

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

250
245
Formula76:
Om du bor i krokarna av Ystad, sväng inom Arken Zoo
De har utförsäljning på alla reptilprylar.
Lampor, ljuskällor, foder, skålar, grottor, bottensubstrat mm
50% på allt!
Jag var där i förrgår då var där mycket kvar.
De ska tydligen sluta med reptiltillbehör.

1245
473
leedragon:
Formula76 skrev:
50% på allt!

Fan

Medlem i NHF
164
119
Draknastets_Reptiler:
Formula76 skrev:
50% på allt!

Det är så tråkigt. Arken här uppe har också slutat med reptilsortimentet, det finns ytterst lite kvar. Men jag tror det är lika för hela kedjan eftersom centrallagret har köpt ut alla franchiseavtal.
Många butiker har inte ens foderinsekterna kvar, och det ställer ju till lite bekymmer ????

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:
Hoppas fler än jag bojkottar såkallade zoobutiker som inte har levande djur... det är ingen kedja jag vill sponsra! 

En bra och riktig zoobutik för mig säljer både djuren och tillbehören som krävs. Katastrof för många när dom slutar sälja fisk och frysmat till reptiler. Helt fel väg att gå tycker jag :) 

Medlem i NHF
164
119
Draknastets_Reptiler:
Jonas_ skrev:
Hoppas fler än jag bojkottar såkallade zoobutiker som inte har levande djur... det är ingen kedja jag vill sponsra! 

En bra och riktig zoobutik för mig säljer både djuren och tillbehören som krävs. Katastrof för många när dom slutar sälja fisk och frysmat till reptiler. Helt fel väg att gå tycker jag :) 

Jag handlar numera det mesta på Dogman som öppnade  i Maj. De har jättebra sortiment och bra priser. Dock har de inte reptiler i butiken.

Våran butik har akvariefisk och alla tillbehör kvar i butiken, men hela reptilsortimentet, förutom lampor och (än så länge) foderinsekterna. Smådjur och fåglar har de kvar ett minimalt sortiment.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild