Kameleont sitter

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

30
2
Alma090:
min kameleont har börjat sitta såhär hela dagarna, jag undrar bara om det är något som är fel eller om hon bara gillar att sitta så haha. 

Medlem i GHF
3149
1760
EmanuelKarl:
Alma090 skrev:
min kameleont har börjat sitta såhär hela dagarna, jag undrar bara om det är något som är fel eller om hon bara gillar att sitta så haha. 

Behövs lite information om t.ex belysning, temperatur etc. Sen tycker jag det ser ut som att den enda grenen som är horisontell är precis under någon solplats, så den inte kan välja att sitta normalt om den inte vill sola.

Är terrariet tillfälligt eller permanent?

30
2
Alma090:
EmanuelKarl skrev:

Behövs lite information om t.ex belysning, temperatur etc. Sen tycker jag det ser ut som att den enda grenen som är horisontell är precis under någon solplats, så den inte kan välja att sitta normalt om den inte vill sola.

Är terrariet tillfälligt eller permanent?

Terrariumet är tillfälligt, ska köpa ett betydligt större! Vi tog över den av en person som inte ens gav den mat eller värmelampa! så jag ska fixa en gren som inte är presic vid värmelampan?

129
75
Skane:
De gillar att sitta och sola på en gren som går vågrät under värmelampan, fixa grenen så får du utvärdera djurets beteende efter det.  
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild