Skäggagam, dagis-plats

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

424
33
samthe0ne:
Hej!
En liten efterlysning här, i september ska det genomföras en stor renovering av lägenheten som jag bor i, stambyte, köks byte, om dragning av el och rengöring av element.
Jag kan lösa en flytt av mina gecko-ödlor (tar dem och deras terrarier med mig till mamma och pappa), men behöver definitivt hjälp med att ta hand om min skäggagam, då jag måste tömma det terrariet, flytta undan det så att arbetarna kommer åt elementet och att riva köket, och behöver därmed en "dagisplats" åt min skäggagam iaf under September.
Finns det någon här som bor i Småland (Jönköping med omnejd) som kan ställa upp med det?
Tack på förhand!!

5
0
Sandralunk89:
Hej vi skulle kunna hjälpa dig , men bor i Västmanland.. så kanske lite för långt att åka ?? 

424
33
samthe0ne:

Hej
Det känns lite långt ja. Jag har dock funderat lite till och det är tyvärr som så att på grund av mina omständigheter så känns det mer och mer som så att jag tyvärr inte har råd att ha kvar henne framöver. 
Så om ni hellre vill köpa henne för en symbolisk summa så är det okej för mig, vet dock inte vad jag kan begära för pris på henne. 

5
0
Sandralunk89:
samthe0ne skrev:
Hej
Det känns lite långt ja. Jag har dock funderat lite till och det är tyvärr som så att på grund av mina omständigheter så känns det mer och mer som så att jag tyvärr inte har råd att ha kvar henne framöver. 
Så om ni hellre vill köpa henne för en symbolisk summa så är det okej för mig, vet dock inte vad jag kan begära för pris på henne. 

Vill.du göra dig av med terrariumet också då ?? 
 Ja säg vad du vill ha så kan vi väl fundera på det.. 

424
33
samthe0ne:
Sandralunk89 skrev:

I sådana fall ja, men ska prata lite med folk vad man kan ta för det. 

424
33
samthe0ne:
Sandralunk89 skrev:

Skickade PM till dig nu med prisuppgift. 

1
0
ebbs:
Vad är det för kön på skäggagamen? Vi har två hanar hemma så är det en hona så kan vi ha henne. Vi bor i blekinge om det funkar att köra hit o lämna.

424
33
samthe0ne:

ebbs skrev:
Vad är det för kön på skäggagamen? Vi har två hanar hemma så är det en hona så kan vi ha henne. Vi bor i blekinge om det funkar att köra hit o lämna.

Jag har inte lyst den så jag vet inte säkert men det jag har sett vid svansroten tyder på att det är en hona. 
Det är ju dock som så att jag helst vill sälja henne, då jag inte har råd att ta hand om henne på ett bra sätt i det långa loppet (allt som allt har jag max 500 kr över varje månad).
Så det är ju hur ni ställer er till det? Har annonser uppe på vad jag begär för allt, eller delvis, så hör av er när ni har diskuterat det. 

mvh samuel G

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild