Lite fräck fråga ang uppfödare

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

9
3
Sollenstrumpa:

Hej!
Jag är ny här och har därför ingen koll. Är alla uppfödare här seriösa och att lita på? Ber om ursäkt om jag trampar någon på tårna. 
/Daniel 

5384
4125
Tropfrog:
Det finns ingen sållningsprocess här, så alla är välkomna.

Mvh
Magnus

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2694
2512
anders:
Precis som Tropfrog nämner så är alla (nästan) välkomna att bli medlemmar på sidan. Det finns lite olika system för att motverka oseriösa uppfödare och medlemmar, men i stora drag är det öppet och jag vill tro att de flesta är seriösa. Vår hobby är på gott och ont relativt liten, och beter man sig illa så sprids det ofta fort. Som nybörjare är det självklart svårt att veta vilka personer som är seriösa eller inte. Det man kan kolla på är hur aktiv en användare är här på sidan, har användaren fått recensioner under köp och sälj, är de trevliga i forumet med mera. Inte fel att fråga runt heller!

Sen tycker jag ofta att märker rätt fort så fort man pratar lite med användaren. Är de behjälpliga med frågor och ge råd? Det tycker jag är en viktig egenskap om man är nybörjare, då man säkerligen kan komma på frågor och behöva stöd efter att man köpt ett djur.

Lycka till!
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild