Leopardgeckon gillar inte varma sidan??

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

30
2
Alma090:
hej! Min leopardgecko på ca 6 månader e aldrig på den varma sidan. Kollar ofta till henne och då är hon på den kalla sidan. På natten kan man ofta se henne ligandes PÅ gömstället på den varma sidan. Är detta normalt? Hon ätter och skiter normalt så jag vet inte riktigt? 

30
2
Alma090:
Alma090 skrev:
hej! Min leopardgecko på ca 6 månader e aldrig på den varma sidan. Kollar ofta till henne och då är hon på den kalla sidan. På natten kan man ofta se henne ligandes PÅ gömstället på den varma sidan. Är detta normalt? Hon ätter och skiter normalt så jag vet inte riktigt? 

16
7
reptil13:
Hej! Alma090 när jag skaffade min första Leopardgecko så var det samma sak under ett tag. Jag började undra och fundera på vad det kan bero på. jag fick veta att om temperaturen stiger över den temperatur det bör va så är geckon mindre i det varma gömstället. så jag tror nog att det kan bero på kanske att du inte har rätt temperatur i det varma gömstället det kanske är lite för varmt. Efter jag fick veta detta så började geckon genast vara i det varma gömstället igen när jag kontrollerade temperaturen alltså.

30
2
Alma090:
[quote=reptil13]Hej! Alma090 när jag skaffade min första Leopardgecko så var det samma sak under ett tag. Jag började undra och fundera på vad det kan bero på. jag fick veta att om temperaturen stiger över den temperatur det bör va så är geckon mindre i det varma gömstället. så jag tror nog att det kan bero på kanske att du inte har rätt temperatur i det varma gömstället det kanske är lite för varmt. Efter jag fick veta detta så började geckon genast vara i det varma gömstället igen när jag kon

tack ska kolla det och hoppas det funkar :)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild