Sjukt låg bänk eller likande?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

40
10
Volou:
Tja, jag har 2 180x60 terrarium jag vill ha in i ett rum. Det dumma är att jag det ända stället jag kan ställa dom på är det sned tak över så jag kan inte få upp dom för mycket över golvet.Min första tanke är att fan de är la bara bygga en ram själv så piff paff så är det klart. Min andra tanke är att min sambo är sjukt noga med att det ska bli snyggt å ska pass in med de andra möblerna. Och då vågar jag inte riktigt sattsa på min första tanke ^^. Så tänkte höra om det finns nån här som kan komma med lite förslag på om det finns å köpa så pass låga möbler som tå tyngden och inte bygger mer än 2dm på höjden??

5473
4192
Tropfrog:
Jag skulle kontakta marinesystems.de. Du kan designa möbeln precis som du vill, beställa ingående komponenter och banka ihop själv hemma.

Min odlingshylla med plats för 4 st 60 cm terrarium gick på strax under 2000 kr och var levererat på mindre än en vecka. Dina mått borde hamna på 1000-1500 kr beroende på vikt det skall bära.

Mvh
Magnus

Medlem i SkHF
403
292
ZDC:
Varför inte bara ta en tjock MDF typ 22mm och sätta hjul på den så att du lätt kan rulla ut terrariet från väggen vid behov, typ städning under och bakom. 

10
8
Cosmic_Calico:
Vad för stil är de övriga möblerna i rummet? 

Medlem i SHF
295
663
viper66:
Gör en enkel sockel att ställa dom på, sen sätter du samma sorts golvlist som du har i rummet. Enkelt snyggt och smidigt 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild