Multivitamin till Skäggagam

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

61
12
Alliminati:
Jag har nekton-rep multivitamin till min skäggagam men jag har nu sett grejer om att vitamin A inte är bra för skäggagam och att man helst ska ha betakaroten (beta-carotene) men kan inte hitta något bra ställe som säljer multivitamin som inte har vitamin A.

Så min fråga är, hur är det med vitamin A och skäggagam, och vad för multivitamin ni föreslår/använder

61
12
Alliminati:
Buffar upp för behöver svar. (Varenda gång jag frågar efter något gällande skäggagam så får jag inga svar så det är inte jätteroligt)

25
12
Bokuggla:

Har också hört det, ska helst vara gjort av beta karoten men så länge det inte är för hög mängd ska det vara okej tror inte det ska vara mer 5000-10000 per kg vill jag säga? Det är bara Herptivite som jag vet inte har någon vitamin A, Går dock inte att hitta här. Arcadia Earth-Pro A ska vara bra har jag hört, har själv inte provat. 

Jag använder Zoo Med Reptivite med D3...Lite typiskt kanske men ja. Hoppas du hittar rätt!

61
12
Alliminati:
Bokuggla skrev:
Har också hört det, ska helst vara gjort av beta karoten men så länge det inte är för hög mängd ska det vara okej tror inte det ska vara mer 5000-10000 per kg vill jag säga? Det är bara Herptivite som jag vet inte har någon vitamin A, Går dock inte att hitta här. Arcadia Earth-Pro A ska vara bra har jag hört, har själv inte provat. 

Jag använder Zoo Med Reptivite med D3...Lite typiskt kanske men ja. Hoppas du hittar rätt!

Tack för svar, men har kollat runt och har hittat något som jag kunnat beställa. Men tack iallafall för svar!

25
12
Bokuggla:

Alliminati skrev:

Tack för svar, men har kollat runt och har hittat något som jag kunnat beställa. Men tack iallafall för svar!

Ingen fara! Kul att du hitta något :)

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild