Finns det någon mer i Sverige som har shinisaurus crocodilurus???

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

17
46
viva:
Hej. Jag hade tänkt åka till Hamm detta år men då det är som det är med corona så blir det inte av. Jag vill köpa en partner till min shini och försöka få egna. Någon som känner någon som kan tipsa mig om en kontakt? Det kan väl inte bara vara jag som äger denna fantastiskt fina ödlesorten i Sverige?

Mvh Christoffer

5479
4193
Tropfrog:
Förutom du då finns det en till som anmält innehav av arten. Men det finns nog fler. Kontakta på pm och använd köp och säljavdelningen.

Mvh
Magnus 

1253
476
leedragon:
viva skrev:
Hej. Jag hade tänkt åka till Hamm detta år men då det är som det är med corona så blir det inte av. Jag vill köpa en partner till min shini och försöka få egna. Någon som känner någon som kan tipsa mig om en kontakt? Det kan väl inte bara vara jag som äger denna fantastiskt fina ödlesorten i Sverige?

Mvh Christoffer

Om du får tag på nån pers utanför sverige så kan du åka dit och hämta ödlan? lite smidigare än Hamm till och med.

5479
4193
Tropfrog:
leedragon skrev:

Om du får tag på nån pers utanför sverige så kan du åka dit och hämta ödlan? lite smidigare än Hamm till och med.

I dagsläget kan man inte ta sig landvägen till Norge, Danmark och Finland. Det innebär att man är låst till flyg eller båt som ligger på väldigt lite trafik. Så smidigt vet jag inte.

Mvh
Magnus 
ddr:
Låser tråden och hänvisar till köp&sälj :-)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild