Leverans av spindlar med UPS

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

4
0
Yissy:
Jag beställde mina nya djur förra veckan och de skickades på tisdagen, alltså för en vecka sedan, från spidersworld.eu. UPS lämnade meddelande på min mail om leverens både onsdag och torsdag men sedan ingenting. Jag ringde i torsdags och de sa att de lämnat ut paketet till en leveransfirma/lastbil och att det skulle komma måndag. Så klart ingenting. Idag ringde sambon. De kommer senast 19, sa de. Ingen leverans kom.

Har ni beställt från spidersworld eller haft med UPS att göra för leverans på ngt sätt? 

283
366
Cartaq:
Yissy skrev:
Jag beställde mina nya djur förra veckan och de skickades på tisdagen, alltså för en vecka sedan, från spidersworld.eu. UPS lämnade meddelande på min mail om leverens både onsdag och torsdag men sedan ingenting. Jag ringde i torsdags och de sa att de lämnat ut paketet till en leveransfirma/lastbil och att det skulle komma måndag. Så klart ingenting. Idag ringde sambon. De kommer senast 19, sa de. Ingen leverans kom.

Har ni beställt från spidersworld eller haft med UPS att göra för leverans på ngt sätt? 

UPS har jag beställt saker genom, främst från USA. Jag har bara bra erfarenheter från dem, aldrig att något har krånglat. 

5391
4132
Tropfrog:
Men vi har alla negativa erfarenheter av covid19. Inget funkar som det ska. Antar att även ups känner av det. Så jag skulle nog inte skylla på dem i första hand. Hade nog aldrig köpt levande djur från utlandet med frakt i dagsläget oavsett fraktbolag.

Mvh
Magnus 

78
29
Insecta:
Yissy skrev:

Kom det idag :)?

4
0
Yissy:
Insecta skrev:

Kom det idag :)?

De kom i torsdags :)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild