paddeleguan

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

1253
476
leedragon:
Är det någon som har de, här inne? var köper ni formic accid tillskotten till de i sånna fall?

Medlem i SHF
295
663
viper66:
När jag hade så beställde jag på nätet men minns inte vart. Men jag matade med nästan uteslutande skogsmyror, som jag fick hålla över vintern. 

1253
476
leedragon:
viper66 skrev:
När jag hade så beställde jag på nätet men minns inte vart. Men jag matade med nästan uteslutande skogsmyror, som jag fick hålla över vintern. 

oh cool, man kunde mate de med annat än myror med då fick man ge dem formic tillskottet. Jag tror att det finns myrodling som man kan få tag på och hålla igån här med?

5479
4193
Tropfrog:
leedragon skrev:

oh cool, man kunde mate de med annat än myror med då fick man ge dem formic tillskottet. Jag tror att det finns myrodling som man kan få tag på och hålla igån här med?

Det är inte lång tid kvar tills myrorna flyger. Då är det bara att ge sig ut i skogen och ta en drottning, så här du starten på din myrodling gratis. Det går att bygga formicarium själv, men vill du köpa så finns antstore.net.

Mvh
Magnus  

1253
476
leedragon:
Tropfrog skrev:

Det är inte lång tid kvar tills myrorna flyger. Då är det bara att ge sig ut i skogen och ta en drottning, så här du starten på din myrodling gratis. Det går att bygga formicarium själv, men vill du köpa så finns antstore.net.

Mvh
Magnus  

Åh tack for tipsen, tänkte att det finns oilka sorter och det är lite som variation till ödlorna som med  olika sorter kackelakor med andra ödlor. Jag litar inte på att göra det själv, känns bättre med märken som är redan beprövade.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild