Designa eget terrarium?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

7
1
DragonMilo:
Hej!

Jag har en skäggagam som nu i två år har levt i ett terrarie med det minsta tillåtna måttet för en full vuxen skäggagam. När jag flyttar hemifrån vill jag gärna ha ett nytt och STÖRRE terrarium för att ge min lilla skäggis mer utrymme då han älskar att gräva och klättra omkring.

Jag vet att det är enklare och framförallt billigare att bygga ett eget terrarie. Men jag undrar om det är någon som vet något företag där man kan designa och skapa en egen modell på ett terrarium som man sedan kan få hem färdig byggd? (eller byggd på plats)

Tack i förhand! 

100
165
AllanRiis:
IMCages i Polen gör anpassade terrarier att beställa
www.facebook.com/imcages/

Mvh
Allan

Medlem i SHF
945
1179
Flyers90:
Akvarielagret i Bromma gör terrarium i glas efter beställning.

152
227
TowerOfGray:
Terrabygg? 

7
1
DragonMilo:

AllanRiis skrev:
IMCages i Polen gör anpassade terrarier att beställa
www.facebook.com/imcages/

Mvh
Allan

Tack så jätte mycket, ska checka länken :D

7
1
DragonMilo:

Flyers90 skrev:
Akvarielagret i Bromma gör terrarium i glas efter beställning.

Tack så mycket för svaret, ska checka till dom :))

7
1
DragonMilo:

TowerOfGray skrev:
Terrabygg? 

Tack, gjorde faktiskt en modell där men tyckte att det var lite krångligt. Men tack ändå :)

Medlem i SkHF
403
292
ZDC:
DragonMilo skrev:

Tack, gjorde faktiskt en modell där men tyckte att det var lite krångligt. Men tack ändå :)

Du känner ingen som är lite händig och kan hjälpa dig bygga? 

Om man bygger upp en skiss i Skecthup först på hur man vill ha det kan man ta måtten till t.ex Derome, Bauhaus eller hornbach och få allt uppsågat i de måtten man behöver. 

5473
4192
Tropfrog:
Om man tycker att terrabygg är krångligt så vet jag inte om scetchup är ett bra tips. 

Mvh
Magnus  

Medlem i SkHF
403
292
ZDC:
Tropfrog skrev:
Om man tycker att terrabygg är krångligt så vet jag inte om scetchup är ett bra tips. 

Mvh
Magnus  

Det hade jag kunnat hjälpa henne med, men att bygga kan jag inte hjälpa henne eftersom det är cirka 60 mil mellan. 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild