Majsorm unge med kvalster

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

61
10
TGWYC:
Min 5 månaders majs har fått kvalster fått tid i morgon hos Anicura  undrar lite  om Kvalster kan vara livs farligt mot unga ormar min ser livslös ut men efter stund rör den sig " min första orm så inte jätte kunning kommer till kvalster " har läst men hittar inget om yngre ormar än 1 år Den gick i från vara pig och matglad å alert till långsam seg orka inte rikigt röa sig?

5387
4126
Tropfrog:
5 månader....Då har du själv inte haft den så länge va? Det betyder med hygglig sannolikhet att någon sålt dig ett djur med kvalster. Min rekommendation är att kontakta säljaren och be om återköp.

Mvh
Magnus 

61
10
TGWYC:
Hej har haft den drygt lite över månad funkat fint fram till nu Hen har ätit som den ska varit aktiv ska kontakta säljaren

78
29
Insecta:
TGWYC skrev:
Hej har haft den drygt lite över månad funkat fint fram till nu Hen har ätit som den ska varit aktiv ska kontakta säljaren

Någon från terrariedjur som du köpt ? eller en affär?

5387
4126
Tropfrog:
Insecta skrev:

Någon från terrariedjur som du köpt ? eller en affär?

Att avslöja namnet på säljaren minskar chansen att få hjälp.

Mvh
Magnus 

78
29
Insecta:
Tropfrog skrev:

Att avslöja namnet på säljaren minskar chansen att få hjälp.

Mvh
Magnus 

Okey du verkar vilja att folk ska få kvalster jag vill gärna veta för man byter och köper de djur här men du verkar så erfaren så ska väl inte säga emot.. det är något fel på folk här inne asså

61
10
TGWYC:
Insecta skrev:

Okey du verkar vilja att folk ska få kvalster jag vill gärna veta för man byter och köper de djur här men du verkar så erfaren så ska väl inte säga emot.. det är något fel på folk här inne asså

nej ingen här i från och hänger inte ut folk då hade jag gått till admin om detta 

78
29
Insecta:
TGWYC skrev:

nej ingen här i från och hänger inte ut folk då hade jag gått till admin om detta 

Vad skulle det hjälpa att säga till admin? Inte frågat om få namn och adress ,frågan var vart har du köpt den här eller affär 

283
366
Cartaq:
Köp rovkvalster och släng ner i terrariet, sen är problemet löst.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild